niedziela, 16 marca 2014

Simple Chic - makijaż krok po kroku

Hej :) 


Przygotowałam dla was bardzo prosty ale efektowny makijaż. 
Spokojna brązowo-złota tonacja i małe szaleństwo na ustach :) 





Krok po kroku 


  1. Zewnętrzny kącik zaznaczam brązową kredą i delikatnie rozcieram ( Bell Precison nr 8
  2. Środek powieki podkreślam złotym cieniem ( Inglot 102 amc
  3. Brązowym matowym cieniem zaznaczam zewnętrzny kącik i załamanie powieki ( Makeup Geek Mocha
  4. Resztę górnej powieki podkreślam jasnym beżowym cieniem z drobinkami ( Inglot 467 Double Sp.
  5. Przy samej linii dolnych rzęs rysuję cieniutką kreskę ( Makeup Geek Mocha ) , którą wyciągam w wewnętrznym kąciku. Następnie rozcieram wszystko złotym cieniem ( Inglot 102 amc
  6. Tuszuję rzęsy ( Tusz Yver Roher Sexy Pulp ), doklejam sztuczne ( Ardell Demi Wispies ) a linię wodną podkreślam białą kredką ( Nyx Jumbo Pencil Milk



Z ustami przy takim makijażu możemy poszaleć, więc o to dwie moje wersje :) 

Golden Rose Velvet Matte nr 6 

Golden Rose Lipstick nr 128 


Użyte kosmetyki :
Twarz :
Podkład Estee Lauder Double Wear
 Korektor Gosh Click’n Conceal
Róż Annabelle Minerals Nude
Rozświetlacz The Balm mary - lou manizer
Bronzer The Balm Bahama Mama
Brwi :
MUFE Aqua Brow 
Oczy- pozostałe :
Baza Lime Crime Eyeshadow Helper



Prosto nie ? :) 

A teraz zabieram się za robienie posta o mojej pielęgnacji włosów, będzie sporo produktów ( pewnie podzielę to na kilka części ) ale może komuś pomogę bo moja walka z puszącymi i zniszczonymi włosami trwała wieki i dopiero teraz mogę cieszyć się gładkimi włosami bez potrzeby stylizacji ciepłem :) 



Buzzzzzziaki 

Natalia 



28 komentarzy :

  1. po prostu obłędnie.... i jak można mieć taaaakie niesamowite usta... to niesprawiedliwe - ja się muszę szprycować wypełniaczami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam każdą wersję Twojego makijażu♡Ślicznie wyglądasz; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!ciekawi mnie co to za cień beżowy w wewnętrznym kąciku z drobinkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inglot 467 :) wszystkie kosmetyki użyte w makijażu oczu są wypisane pod stepami :)

      Usuń
  4. Ale cudo masz na oczach *.* Aż żałuję, że nie mam takich pięknych brązowych oczu i złoty źle na mnie wygląda:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Golden rose jest swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. looks gorgeous ... love both lipsticks

    OdpowiedzUsuń
  7. perfekcyjny makijaż, obie szminki bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby zwyczajnie, delikatnie a jednocześnie seksownie :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, obydwie wersje mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż:) Niby brąz, niby codzienny, ale bardzo przyciągający i mega elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże , zabiłabym za take usta jak TWOJE <3 Makijaż nieziemski ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię tego typu makijaże ;) oczywiście z czerwonymi ustami mega sexy :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy te pomadki oprócz tego, że pięknie prezentują się na zdjęciach są też trwałe i nie podkreślają suchych skórek? Będę wdzięczna za odpowiedź :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są trwałe :) co do suchych skórek, to przeważnie produkty o wykończeniu matowym mogą ale nie muszą ich podkreślić. Lepiej zawsze zrobić peeling przed nałożeniem pomadki :)

      Usuń
  14. masz ogromny talent! makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudnie kochana,lubie Cie w złotach :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle cudowny <3 Mam nadzieję, że kiedyś też dojdę do takiej perfekcji w moich makijażach i tutorialach i zdobędę chociaż 1/10 Twojej popularności :* Jesteś świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze pięknie :)
    Niesamowite sa Twoje postępy, pamiętam jak zaczynałaś :)
    i te twoje kości policzkowe mmmm :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny makijaż, a Ty w nim taka bardzo glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W tych czerwonych ustach wyglądasz jak Scarlett O'hara :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)