piątek, 24 października 2014

Bloody poker game - Halloween Make-up


Hej :) 


W końcu znalazłam odrobinę więcej czasu na zrobienie charakteryzacji na Halloween :) 
Jest to taka mała rozgrzewka bo na blogu pojawi się jeszcze jedna, bardziej mroczna już nie taka w stylu "beauty" charakteryzacja  :D i postaram się by hmmm... nikt mnie nie poznał :D 



No a tu mamy..... no w kartach to ja nigdy szczęścia nie miałam.... no cóż.... partyjka mi nie pykła :D 

Zastanawiałam się w sumie jak nazwać tą charakteryzację i padło na Fatum gry w karty, bo jak pech to pewnie kobieta :D 





Wykorzystałam tu karty, sztuczną krew i odrobinę wosku charakteryzatorskiego :) 
Do tego bardzo długie sztuczne rzęsy Secret Lashes Ah003 







I jak podoba się wam moje Fatum ? :D 

Do następnego ! :D 

Buzzzziaki 
Natalia 

30 komentarzy :

  1. o kurde!!!:o mistrzostwo!!! mega pomysł, wykonanie i jaka jakość zdjęć!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki pomysł!!! wow!!
    sama robisz zdj ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to Królowa Kier :D Bardzo mi się podoba, w końcu coś oryginalnego! Brawencjo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło! Jeszcze nie widziałam podobnego makijażu na Halloween:)

    http://roxandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja ! jestem pod olbrzymim wrazeniem pomyslu i wykonania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda obrzydliwie realistycznie - poczytaj to jako komplement oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dama Kier !! to rozdanie wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega swietne! Bardzo profesjonalne zdjecia i makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wymiata włącznie z tłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygrywasz tegoroczne halloweenowe stylizacje!! magiczna , dopracowana...cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainspirowałaś nas!

    lovilu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oszalałam jak to zobaczyłam! *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. I would love to add this to my favorite Best Halloween Makeup Ideas collection. :D Me & my friends could give it a try this year. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)