czwartek, 17 kwietnia 2014

Mephisto - step by step

Hej :) 


Dzisiaj mam dla was odrobinę szaleństwa :) 



Na początek soczewki powiększające oczy :) 
Soczewki są z Pink Paradise  i jest to już moja druga para, pierwsze już niestety straciły swoją ważność bo tylko rok można było ich używać, a szkoda, bo mogłam poczuć się jak zielonooka :) 
Kolejne wybrałam już odcieniu moich oczu, tylko ciut jaśniejsze, do tego efekt dolly eyes i wyszłam jak kot ze Shreka. 
Są wygodne ( bardziej niż te co miałam poprzednio ) no i ten efekt maksymalnie powiększonych oczu, których nie uzyskamy żadnym makijażem :D 


Co do makijażu to, królem i mistrzem jest tu Fyrinnae Mephisto, który dostałam od dobrej duszyczki (:*) 

Muszę powiedzieć, że to najbardziej wyjątkowy pigment jaki miałam okazję używać !! 
Wydaje się być fioletem, po wklepaniu na powiekę dostaje miedzianego blasku.... a po rozstarciu staje się granatem !! 
Słyszałyście o takim cudaku ? 
3 w 1 ? 
Pierwszy raz z takim czymś się spotykam i oficjalnie mogę powiedzieć, że staje się on moim nr 1 !!! 






Krok po kroku 


  1. Na całą górną powiekę i połowę dolnej nakładam cudaka. Na środek powieki wklepuje pigment syntetycznym pędzlem, a załamanie powieki rozcieram puchatą kulką ( Fyrinnae Mephisto
  2. Wewnętrzny kącik zaznaczam połyskującym niebieskim pyłkiem ( Costal Scents Summit Turqouisie
  3. Dolną powiekę podkreślam miedzianym cieniem ( Inglot 607
  4. I rozjaśniam go trochę pomarańczowym cieniem ( Inglot 407
Co do linii wodnej to znalazłam idealną kredkę, która wytrzymuje caaaały dzień.... no może nie kredka bo to korektor Bh Cosmetisc Jumbo Concealer Pencil ( FAIR )  w formie kredki :D 
Odcień jest idealny, nude bez różowych tonów, więc polecam ! :) 


Skubaniec robi za nas całą robotę bo na dobrą sprawę tylko tym pigmentem można zrobić cały makijaż :) 











A tu oczęta bez wspomagaczy :) 


Pozostałe użyte kosmetyki :
Twarz :
Krem BB Lioele Dollish Veil Vita 
 Korektor Giorgio Armani high precision retouch
Rozświetlacz The Balm mary - lou manizer
Bronzer The Balm Bahama Mama
Róż Artdeco nr 10 
Brwi :
Etre Belle duet do brwi 
Oczy- pozostałe :
Baza Lime Crime Eyeshadow Helper
rzęsy Ardell Demi Wispies 
Klej Duo 
Usta : 
Golden Rose Velvet nr 3 



Buzzzzzziaki 
Natalia 


38 komentarzy :

  1. Z soczewkami wyglądasz jak z Avatara :D A cień to jakiś kosmos i totalny muszmieć! *.*

    No i pięknaś, ale to już wiesz ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega są te soczewki a cień-kameleon super sprawa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam na jakiejś stronce ten pigment i jest genialny. Już od dawna marzą mi się te cudaki z Fyrinnae. Niestety ciężko dostępne :/. Makijaż cudooowny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko!!! a gdzie taki cień mozna dostać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaa <3 <3 <3 Jejuś jak pięknie!!!!!!!!!!! Wybacz te wykrzykniki, nie potrafię wyrazić inaczej zachwytu przez Internet :D Bosko, boooooosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę być Twoją dobrą duszę non stop jeśli tylko takie cuda tworzyć będziesz, koniecznie robię podejście nr 2 do Mephisto:) Ejjj no nie mogę uwierzyć że to zew. wyciągnięcie (coś a'la granat) co dalej Mephisto:) A to wcześniej też miałaś soczewki;>? Ty mierzysz jakoś krzywiznę, bo wiem że przy kolorowych to ma znaczenie:) Jaki koszt tych rocznych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tobie mam to cudo :*
      miałam kiedyś zielone :) fakt zależy to od krzywizny, na tej stronie jest niestety tylko jedna, ja swojej nie znam ale jakoś te pasują . Koszt to ok 20 $ :)

      Usuń
  7. P.S. Czy Bh Cosmetics można dostać w PL, bo kredka mi się podoba:) A nie kruszy się w ciągu dnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://everydaymakeup.pl/jumbo-concealer-fair-p-450.html to korektor :P skubaniec długo się trzyma na linii wodnej, aż go ciężko zmyć przy demakijażu co i tak jest sukces ze wytrzymuje cały dzień :P

      Usuń
  8. Uuuuułłłłaaaa boski jest ten pigment! Cały makijaż i Ty zresztą też! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ulala! ten pigment muszę mieć! i piękne te rzęsy, muszę wreszcie kupić jakieś Ardelki! choć dziś znów obkupiłam się w eyelury

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pigment jest genialny!! A makijaż bossski jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny pigment, cudny makijaż! Aż się napatrzeć nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej ależ ten cudak jest cudny♡ masakra muszę go mieć.....rewelacja. ... a oczka genialne. ...

    OdpowiedzUsuń
  13. padłam i wstać nie mogę! jesteś śliczna i utalentowana!
    a ja muszę chyba jutro z szafy wyciągnąć Mephisto :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow:D wygladasz jak z bajki, cudownie :) piekny makijaz, a kredki do linii wodnej ostatnio szukalam wlasnie takiej - takze dzieki, mysle, ze i u mnie sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jaki makijaż chociaż soczewki mi się nie podobają, bo wyglądają sztucznie, makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna szminka, piękny makijaż, ale w pasku bocznym odsyłacz do bloga na pingerze nie działa. juz tam trafiłam, ale inni mogą nie mieć tyle cierpliwości :))

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this look, it's amazing. Don't forget to check my blog:
    algomasquelipstick.blogspot.com.es
    Thanks and kisses.

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny makijaz i piekne oczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. o Boże, Boże, zakochałam się w tym makijażu! jesteś niesamowita i w ogóle, to czemu jesteś taka piękna? :*

    OdpowiedzUsuń
  20. no ten makijaz mnie niezwykle ujął !!!
    niesamowity niebieski akcent dodal mu uroku...
    a z soczewkami - rewelacja !!! boski jeden z piekniejszych jakie wykonałas mimo ze wszystkie sa perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o takich soczewkach.. Cudny makijaż *,*

    mam prośbę-poklikałabyś w ostatnim poście? Dziękuję ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny a oczy jak u kota ze Shreka jak nic hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wykonany makijaż, ale ja kocham wszystko co wyjdzie spod Twojej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpadłam tu przypakiem, bo koleżanka miała u siebie na blogu linka do Ciebie i wiesz co... zakochałam się. Twoje makijaże są po prostu niesamowite. Coś czuję, że chyba spędze na Twopim blogu cały dzisiejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super robota!:) Napisz mi proszę czy polecasz tą bazę? Szukam czegoś na zastępstwo ArtDeco i zastanawiam czy ta jest godnym następcą?:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny i pomysłowy makijaż :) Super post :) Pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie trochę demoniczne... ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny makijaż, wygląda naprawdę cudownie. Zapewne zajęło ci to dużo czasu, ale efekt końcowy jest perfekcyjny :)

    http://unbeending.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)