niedziela, 30 marca 2014

Faerie Fire - step by step

Hej :) 

W końcu zebrałam się do napisania tego posta, bo makijaż leży w moim folderze od poniedziałku :) 

Jest to taka wiosenna propozycja z użyciem pięknego pigmentu, który ślicznie opalizuje, raz jest wrzosowy, raz różowy a raz zielony :) oczywiście żadną tajemnicą nie jest że to pigment Femme Fatale, które ostatnio namiętnie maltretuję :D 



Krok po kroku



  1. Załamanie powieki zaznaczam brązowym cieniem ( Makeup Geek Mocha ) 
  2. Dodaję odrobinę czarnego cienia ( Makeup Geek Corrupt ) 
  3. Środek powieki wypełniam różowym pigmentem z zielonymi drobinkami ( Femme Fatale Faerie Fire ) 
  4. Wewnętrzną część podkreślam beżowym jasnym cieniem z drobinkami ( Inglot 467 Double Sp. ) 
  5. Rysuję kreskę przy użyciu pigmentu i Duraline Inglota ( Femme Fatale Nightlash ) 
  6. Dolną powiekę podkreślam różowym pigmentem z złotymi drobnkami ( Femme Fatale Sunfire ) 
  7. Wewnętrzny kącik zaznaczam złotym cieniem ( Inglot 111 ) 
  8. Linię wodną podkreślam cielistą kredką ( Max Factor nr 9 ) i tuszuję rzęsy ( Giorgio Armani Eyes to kill ) 

Efekt przy innym kolorze oczu 





Efekt Końcowy 




Pozostałe użyte kosmetyki :
Twarz :
Podkład Estee Yves Rocher Pure Light 
 Korektor Giorgio Armani high precision retouch
Róż Artdeco nr 10 
Rozświetlacz The Balm mary - lou manizer
Bronzer The Balm Bahama Mama
Brwi :
MUFE Aqua Brow 
Oczy- pozostałe :
Baza Lime Crime Eyeshadow Helper
Połówki rzęs Ardell 318 
Klej Duo 
Usta : 
Golden Rose Velvet nr 3 


A w środę na snobce będzie ten makijaż :) 
Też z Femme Fatale bo jak by inaczej :P 


Buzzzzzzziaki 
Natalia 



16 komentarzy :

  1. jejuu, piękny, jak ja chciałabym tak umieć się malować =^_____________^=

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się na Ciebie napatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze pieknie :) fajnie ze robisz symulacje z roznymi kolorami oczu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle cudownie Kochana!! Makijaż widzę jak najbardziej u siebie samej, myślę że super podkreśli kolor moich oczu :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny! A zdjęcia mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznaś i oczyska takie wielkie :) uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. extra !
    bardzo mi się podoba na pewno wykorzystam twój pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, a ja mam prośbę czy mogłabyś zrobić recenzję ze swatche'ami wszystkich Twoich cieni Femme Fatale? Dla mnie póki co numerem jeden z indyjskich są Fyrinnae, ostatnio na próbę kupiłam Darling Cosmetics (drugie po Fyrinnae), a mam straszną ochotę na Femme:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż ! Masz cudne kości policzkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze cię dodać do blogrolla bo mi się gubisz na fejsie i tu.

    No co śliczny makijaż - z resztą na tobie nawet psia kupa wyglądała by pięknie- no dobra może nie:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jak zawsze szkoda że nie umiem tak malować ^,^

    jak-tam.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)