niedziela, 27 października 2013

Night at the sea

Hej :) 


Chyba moja miłość do granatu i turkusu jest już dobrze wam znana :) 
Te połączenie nigdy mi się nie znudzi :D 




Krok po kroku 

  1. Na powiekę nakładamy szarą, połyskującą kredkę, która będzie stanowić bazę dla... ( Body Shop
  2. pięknego matowego granatu ( Sleek Bad Girl
  3. Zewnętrzny kącik zaznaczamy czarnym cieniem ( Sleek Bad Girl
  4. Górną granicę cieni rozcieramy jasnym, połyskującym brązem ( Makeup Geek Taupe Notch
  5. Dolną powiekę podkreślamy zgaszonym brązem ( Makeup Geek Moondust
  6. Wewnętrzny kącik zaznaczamy opalizującym, niebieskim, pigmentem ( Coastal Scents Summit Turquoise
  7. Rysujemy czarną kreskę ( Makeup Geek Immortal
  8. I następnie na górną granicę czarnej kreski nakładam kobaltowy eyeliner ( Lime Crime Lazuri ) 
  9. Linię wodną traktujemy brązową kredką ( Bell Precision nr 06), tuszujemy rzesy (Eveline Million Calories ) i doklejamy rzęsy ( Ardell Demi Wispies









Pozostałe użyte kosmetyki : 
Twarz : 
Podkład Astor Skin Match 
Korektor Astor Perfect Stay 
My Secret Puder transparentny 
Bronzer Ikos Ziemia Egipska 
Róż Annabelle Minerals Nude 

Brwi : 
Cień Coastal Scents Hot Pot BrownStone 
MUFE Aqua Brow nr 25

Usta : 
Paleta Bh Cosmetisc 32  LipColor 















Buzzzzzziaki 
Natalia 

25 komentarzy :

  1. Piękny uśmiech pięknej kobietyi makijaż jest wesoły .
    http://malpacita.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie makijaże :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cie <3 i Twoje boooskie oczka :**** makijaz przefantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny jest ten twój eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :) btw masz bardzo ładne usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i cóż tu innego napisać - CUDO!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutnie uwielbiam twoje makijaże! ale mam pytanie nieco z innej beczki - jak Ci się udaje wychwycić na zdjęciach tak dokładnie wszystkie cienie? mi lampa pierścieniowa zawsze 'zjada' kolory. kombinowałam z różnymi ustawieniami, ale póki co opanowałam tylko zdjęcia przy świetle dziennym. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja ci powiem, że mi kompletnie nie wychodzą zdjęcia w świetle dziennym i mi się zjadają kolory :P
      Lampę mam tuż za aparatem, a oko od aparatu mam na około 20 cm :) więc może tak spróbuj :)

      Usuń
  8. Przepiękny makijaż :)
    Ja siebie jednak nie widzę w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. woow jaki śliczny makijaż jestem pod wrażeniem :) z przyjemnością obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda ten podwójny eyeliner:) Jasny kolor na górze sprawia, że rzęsy wyglądają na długie i bardzo gęste:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten kobalt! niesamowity make up, świetny blog masz talent kochana!;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje makijaże mogłabym oglądać i oglądać :)
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny makijaż! bardzo pasuje do koloru Twoich oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ah nie dziwię się że tak kochasz turkusy, bo to z wzajemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłam ty przypadkiem i powiem ci że wcale nie żałuję, Twoje makijaże i te techniki są bardzo ciekawe jak cały Twój blog:) Może udało by Ci się zrobić coś jesiennego nie za mocnego a żeby powiększyć małe oczy ?:)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    Kontakt: KarolinaAn@kozacki.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)