środa, 25 września 2013

Makijaż Shay Mitchell ( Pretty Little Liars ) krok po kroku :)

Hej :) 

Ostatnio szperając jak zawsze w necie natrafiłam na zdjęcia z imprezy IHeart Radio no i przepadłam :D 

Tak mi się spodobał makijaż jaki miała Shay Mitchell, że postanowiłam przygotować go dla was krok po kroku :) 
Jest on super prosty ale baaaardzo efektowny i seksowny :) 

Więc zapraszam !! :) 



Zdjęcie inspiracja :) 


Krok po Kroku 



1. Na całą powiekę górną i dolną nakładamy czarny cień ( Makeup Geek Corrupt )
2. Górną granicę rozcieramy matowym brązem ( Makeup Geek Mocha )                
3. i dolną też :) ( Make up Geek Mocha )                                                                
4. Łuk Brwiowy podkreślam cielistym cieniem ( Makeup Geek Vanilla Beam )        
5. Linię wodną, górną i dolną zaznaczam czarną kredką ( Gosh Velvet  Black Ink)   
Do tego oczywiście sztuczne rzęsy, Ardell Demi Wispies 
I Gotowe ! :) 
Użyte pędzle : Zestaw Bh Cosmetics Eco Brush, Coastal Scents 250 




Pozostałe Użyte Kosmetyki : 

Twarz : 
Podkład Astor Skin Match 202 
Bronzer MAC Bronze 
Korektor Astor Perfect Stay 
Puder My Secret 

Brwi : 
Vipera Eyeliner do brwi nr 3 

Usta : 
Sleek Matte Me Birthday Suit 























Buzzzzzzziaki 
Natalia 

29 komentarzy :

  1. your to cute you gotta die

    Piękny ten brąz potrzebuję czegoś takiego te które posiadam jakoś bledną przy rozcieraniu za mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś moją inspiracją :) Świetny makijaż spróbuje na swoich oczach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba! Az mam ochote sprobowac go zrobic;-) I jeszcze te brwi- idealne!:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za spojrzenie, pasuje Ci ten makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No witam witam koleżankę z pingera :) Obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten makijaż podkreśla Twoje cudowne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż! :) W ogóle uwielbiam Shay :)
    A Ty w nim wyglądasz tak mrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż, wyglądasz w nim olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznota z Ciebie!!!!Makijaż cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny makijaż;) Pasuje Ci w takich mocnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny:) sama dzisiaj zrobilam niemal identyczny tylko ja sie zainspirowalam Linda Hellberg:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mój ulubiony! szukalam takiej strony jak Twoja ;) czekam na kolejne posty! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaz niby prosty ale rozetrzec go tak to wyższa szkoła jazdy :) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten makijaż po prostu powalił mnie z nóg!idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowity makijaż! :)
    http://anto-nka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to chyba nigdy się tego nie nauczę :( jedyny makijaż który nigdy mi nie wyjdzie tak jakbym chciała :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)