wtorek, 26 listopada 2013

Bye Bye Autumn - makijaż krok po kroku :) i zdobycze z Rossmanna :)

Siemanko :D 

Wyrobiłam się !! :D 
Powiedziałam sobie, że dzisiaj zrobię makijaż i zrobiłam :P 

Taka cisza na blogu niestety była spowodowana moją chorobą :( 
Wyobraźcie sobie, że dopadło mnie zapalenie oskrzeli :( 

Do tej pory mam kaszel rodem z horroru.... no i okropnej kaszy na twarzy przez antybiotyk :( w życiu takiego czegoś nie miałam, na szczęście nie widać na zdjęciach bo bym się popłakała :P 

Ale żyję ! :D 

Więc dzisiaj coś zielonego :P na przegnanie tego paskudnego mrozu, który idzie wielkimi krokami :P 






I krok po kroku :) 





Użyte kosmetyki :
Twarz :
Revlon Colorstay
Korektor Mineralny Bell
Ikos Ziemia Egipska 
Brwi :
Cień Coastal Scents Hot Pot w kolorze Brownstone
Oczy :
Cienie Inglot : 420 pearl, 407 pearl, 137 amc, 414 pearl
Cień Makeup Geek : Envy
Paleta Too Faced Naked eye - Like a Virgin 
Kredka Golden Rose Eyeshadow Pencil 314 
Nyx Jumbo Pencil Black Bean
Tusz Loreal Telescopic 
Rzęsy Ardell ( przecięte :P ) 
Usta :

Błyszczyk Safari + Maybelline 14h nr 430 

A o to moje skromne zakupy z Rossmanna :P Ruszyłam dopiero wczoraj :P i nie kupiłam nic co miałam zaplanowane :P 
-  Tusz Loreal Telescopic - po roku czasu wracam do niego :P całkiem przypadkiem :P 
- Korektor Lovley - takie coś lekkiego rozświetlającego 
- Maybelline Superstay 14h w kolorze 430 - a bo kolor ładny 
- Maybelline pomadko-błyszczyk :P w kolorze 220 :) - a bo jedyny kolor, który mi pasował :P 

Dosyć skromnie :P 




No i to tyle :P 


Na koniec mała zapowiedz jutrzejszego makijażu na  http://www.snobka.pl/  :) 
Edit : 
I już jest, zapraszam :) 




i metamorfoza :D czyli ja w wersji kolorystycznej mojego ombre :P 



Buzzzzzzziaki 
Natalia 



26 komentarzy :

  1. przepiękny! wracaj do zdrówka kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie kochana,pięknie Ci w zieleniach :*** czekam na jutrzejszy nju mejkap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia życzę! I makijaż jak zawsze piękny <3 Natchnęłaś mnie na zielenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a twoje zdjęcia ciągle wpędzają mój aparat w kompleksy! ale chyba po prostu potrzebny jest mi lepszy sprzęt. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety ten tusz z lOreala się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Tylko się zachwycać!
    wracaj do zdrowia i już dawaj kolejny post bo następny makijaż też się ciekawie zapowiada! (;
    I na pewno skorzystam z tutorialu... tylko nie mam takich ładnych cieni.. ;| mozę coś wyjdzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajnie, ale nie wiem po co pisac w co drugim zdaniu ":P" na koncu. Bo co to niby ma znaczyc? Wystawienie jezyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz to moje skrzywienie jeszcze z czasów gimnazjum, już tak samo mi się wciska :)

      Usuń
  8. Peikny makijaz, ten odcien zieleni jest hipnotyzujacy *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. mam prośbę, mam granatowa sukienke na studniówke, jaki makijaż byś mi zaproponowała. ? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi powiedzieć bo sama sukienka to nic za bardzo mi nie mówi, nie wiem jaką masz tonację, oczy, włosy :)

      Usuń
  10. Ten korektor z Lovely jest okropny :( Miałam go i był strasznyyyyyy... :-/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze masz takie piękne kolory cieni...

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę się doczekać na ten wczorajszo - dzisiejszy makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no ładnie!
    Zieleń o tej porze roku jak najbardziej wskazana!
    Pięknie podkreśliłaś oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż! :)

    Może zechcesz wziąć udział w konkursie na moim blogu? Przydałyby się zgłoszenia tak zdolnych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam twoje makijaże, masz talent ♥

    http://tasiablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakupy z Rossmanna z promocją -40%? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Just to let you know, this content looks a little bit funny from my smart phone. Who knows perhaps it really is just my cellular phone. Great post by the way.
    jeux de gratuits

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze swietne połączenie kolorków;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja ukochana szminka Maybelline - bardzo dobry produkt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)