wtorek, 6 października 2015

Hello Autumn ! - OOTD


Hej :) 

Kolejna stylizacja na blogu, tym razem postanowiłam połączyć prześwitujące, koronkowe body z dosyć ciepłym swetrem. Do tego idealnie sprawdzą się spodnie z wysokim stanem i botki na obcasie :) 
Oczywiście przy tak piękniej pogodzie ( zdradliwej bo jest już zimno ! :P ) nie mogło się obejść bez okularów w fasonie odbiegającym od klasycznego :) 










Sweter - Shein
Body - Shein 
Spodnie - Pull&Bear 
Botki - Zara 
Zegarek - House 
Okulary - Romwe 


Buzzzzziaki 
Natalia 

7 komentarzy :

  1. Przepięknie wyglądasz! :) Ten top jest wyjątkowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz znalazłam bloga i stwierdzam, że moja obserwacja jest dobrym pomysłem.
    Blog mi się podoba, ale mam pytanie. Bo robiłaś filmik na yt o tym jak zrobić grzywkę bez
    ścinania włosów, ale nie mam pojęcia czy pisałaś na blogu lub wstawiłaś filmik o tym
    jak np: uporać się z grzywką. Jeśli nie to mogłabyś podać sposób ? Z góry dziękuje <3
    A co do postu to bardzo ładne zdjęcia. Zazdroszczę figury !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek przypadł mi do gustu :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niepowtarzalna stylizacja :)

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)