czwartek, 26 lutego 2015

Romantyczny makijaż na każdą okazję

Hejka :) 

Mimo, że Walentynki były już jakiś czas temu, to jakoś naszło mnie na taki delikatny, romantyczny makijaż :) 


Zapraszam na tutorial :) 





Użyte kosmetyki : 
Podkład Clarins Skin Illusion nr 103
Korektor Estee Lauder Double Wear
Bronzer The Balm Bahama Mama
Róż Annabelle Minerals Nude
Rozświetlacz Revlon Fotoready Skinlights nr 100
Benefit Gimme Brow Medium Deep i Make Up For Ever Aqua Brow nr 30
Baza Nyx HD
Sigma Warm Neutrals
Inglot 54 ozdoby do ciała
Kredka Kryolan 905
Żelowy eyeliner Maybelline
Tusz  Bebefit They're Real
Błyszczyk Loreal Glam Shine





Wpadnijcie na : 

Buzzziaki 
Natalia 

9 komentarzy :

  1. Jak robisz takie piękne tło ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty pięknie wyglądasz w takim wydaniu! <3 Ja chcę w następnym wcieleniu wyglądać jak Ty :P:P :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, na tych zdjęciach emanujesz kobiecością :) A makijaż spróbuje skopiować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz tu jestem i od razu taka piękna kobieta patrzy na mnie zalotnie, no wow! :) wszystko w tym makijażu jest idealne, włącznie z idealnymi brwiami. zazdrość podgryza mi tyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż i świetnie dopasowana do niego fryzura :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oh, bardzo romantyczny, taki zwiewny i dziewczęcy no i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny delikatny romantyczny ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż rzeczywiście piękny i myślę, że można go również zaliczyć do makijażu ślubnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)