czwartek, 19 lutego 2015

Moja pielęgnacja twarzy

Hej :) 

Idąc za ciosem dzisiaj przygotowałam dla was filmik z moją pielęgnacją cery :) 


Zapraszam do oglądania 


Wymienione kosmetyki : 
Hydrolat Lawendowo-Bułgarski
Serum Koress Magnolia Antiwrinkle&Moisturising
Ziaja 10% D-pantenolu
Natura Siberica Krem na dzień do cery suchej i wrażliwej
Garnier Płyn micelarny, skóra wrażliwa
Braun Face, szczoteczka do czyszczenia twarzy z nakładką  depilującą
Żel Bingospa Kolagenowy
EiEi Kwas Hialuronowy
Bingospa Artline Serum na skóry suchej wymagającej głębokiego nawilżenia z olejem ryżowym
Natura Siberica krem na noc do skóry suchej i wrażliwej
Bioselect Anti-Ageing Moisturising Cream 24H http://www.czarymary.pl/p_894632_krem_przeciwzmarszczkowy_godzinne_nawilzenie
Bingospa krem złuszczający na noc 5% kwasów AHA
Paese Olej Inca Inchi
Peeling Enzymatyczny Etree Belle na bazie enzymów z ananasa

Zapraszam na :


Buzzzzziaki
Natalia

1 komentarz :

  1. Właśnie wykończyłam mój bułgarski hydrolat lawendowy i nawet dosyć go lubiłam - ale jednak na dłuższą metę zapach mnie trochę zmęczył. No i mam teraz trochę bardziej kwasową pielęgnację twarzy, więc przerzuciłam się na coś bardziej nawilżającego (hydrolat jaśminowy) i zobaczymy, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)