piątek, 27 lutego 2015

Bright mint dress-ootd

Hej :) 


Tak trochę dla odmiany mam dla was stylizację :) 
W takich prostych połączeniach, czuję się najlepiej, czyli elegancka sukienka, do tego płaszczyk, botki na obcasie i mamy gotowy look na każdą okazję :) 

Sukienka jest z delikatnie połyskującego materiału, jednak nie jest to jakoś mocno krzyczące. Tył pleców jest wycięty w serek aż do linii talii. Płaszczyk jest wykonany bardzo solidnie i idealnie nadaje się na aktualną pogodę :)
Do tego moje ukochane i mega wygodne botki z Zary :D 







Sukienka tutaj 
Płaszcz tutaj 
Torba - Reserved 
Buty - Zara 

Zapraszam na : 



Buzzzzzziaki 
Natalia 

8 komentarzy :

  1. Bardzo lubię eleganckie i stylowe stroje :) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reserved. Kocham ten sklep !! :) Torebki też tam kupuję :) Jesteś świetna. Mam pytanko troszkę z innej beczki. Jaki korektor pod oczy polecałabyś za około 50 zł? Zaznaczę tylko, żeby był dostępny w drogeriach. Douglas czy coś w tym rodzaju.:) Zależy mi na kryciu, ale też na naturalnym efekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kobieco i elegancko :) piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ILe masz wzrostu bo zastanawiałam się nad zakupem ale obawiam się że bedzieza krótka:) a i dokąd sięga Ci dekold na plecach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 171 :) dekolt na plecach kończy się na tym odcięciu w pasie :)

      Usuń
  5. Piękna stylizacja☺ Wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja☺ Wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)