niedziela, 15 lutego 2015

Moja pielęgnacja włosów - szampony, odzywki, maski, oleje, peelingi

Hej :) 

Przygotowałam dla was filmik z moją całą pielęgnacją włosów, czyli co używałam, jakie metody stosowałam by moje włosy szybciej rosły, błyszczały się i nie puszyły :) 
Zaznaczając, że włosy namiętnie farbuję, i stylizuję po każdym myciu ! i mimo tego dalej wyglądają zdrowo :) 





Lista Kosmetyków 
Szampony : 
Receptury Babuszki Agaffi - Tradycyjny szampon na cedrowym propolisie 
Glinka Biała Anapska 
Glinka Czarna Z Morza Martwego z jonami srebra 
Receptury Babuszki Agaffi - Czarne Mydło 37 ziół 
Natura Siberica Szampon Rokitnikowy Głębokie Oczyszczanie i Pielęgnacja 
Planeta Organica Szampon Tybetański 
Odżywki :
Planeta Organica Odżywka Prowansalska 
Planeta Organica Odżywka Tybetańska 
Natura Siberica Rokitnikowy Balsam do włosów zwiększający objętość 
Maski : 
Organic Shop Maska Awokado i miód 
Planeta Organica Maska Regenerująca 
Oleje : 
Receptury Babuszki Agaffi Poprawa Wzrostu 
Peelingi
Receptury Babuszki Agaffi Poprawa Wzrostu + cukier 
Planeta Organica Peeling do skóry głowy 
Odżywki bez spłukiwania : 
Alterna Bamboo Smooth Anti-Breakage Termal Protectant Spray 


Zapraszam na : 

Buzzzzziaki 
Natalia 

1 komentarz :

  1. Widzę, że Babcia Agaffi świetnie działa na Twoje włosy :) Chętnie wypróbuje jakiś szampon z tej firmy, maski już miałam ale szamponu jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)