poniedziałek, 23 września 2013

Szybki i prosty makijaż :) - krok po kroku

Hej Hej Hej ! :) 

Zimno już co ? :P 
Aż się z domu nie chce wychodzić :P 

Dzisiaj mam dla was banalnie prosty makijaż krok po kroku :) 




1. W zewnętrznym kąciku nakładamy jasny, brudny beż  ( Too Faced Naked Eye "Like a Virgin" )
2. Przyciemniamy czarnym cieniem ( Too Faced Naked Eye "Stiletto" ) 
3. Na resztę powieki nakładamy róż połyskujący na złoto ( Coastal Scents Chrome Carmirne ) 
4. Dolną powiekę podkreślamy zimnym brązem ( Too Faced Naked Eye " Lap Dance" ) 
5. Rysujemy kreskę czarnym cieniem ( Too Faced Naked Eye "Stiletto" ) 
6. Tuszujemy rzęsy i podkreślamy linię wodną cielistą kredką  ( Eveline Million Lashes i Max Factor Kohl Pencil 090 ) 
Użyte pędzle : 
Zestaw Bh Cosmetics Eko Brush
Sigma e05





Buzzzzziaki 

Natalia 



44 komentarze :

  1. Co tu dużo pisać - pięknie jak zawsze!! Uwielbiam Twoje makijaże, masz ogromny talent! :) Ciekawi mnie kolekcja Twoich pędzli, może zrobisz kiedyś wpis na ten temat (albo może już kiedyś robiłaś)? Buziaki dla Ciebie /Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny dzienniak a i wieczorniak ;) Powiedz Kochana którym obiektywem robisz zdjęcia oka? 50 czy kitem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, idealny na każdą okazję:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj , Natalia nie wiedzialam że masz bloga na blogspocie ! Pamiętam Ci jak jeszcze komentowałyśmy sobie blogi na pingerze :)
    Fajnie że mogę dalej oglądać Twoje makijaże i podziwiać cudne oczka !!!!

    Oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Pozdrawiam i czekam na więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i co za staranność:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja bym miała taką prośbę : wklejając zdjęcia makijażu krok po kroku zmieniaj opcje na rozmiar bardzo duży lub oryginalny żeby był lepiej widoczny. Piękny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok :) jeszcze pracuję nad tym jak mają wyglądać zdjęcia i ich rozmiar :)

      Usuń
  11. Zdjęcia stepów mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ulubiony sposób cieniowania oka. Przepiękny i efektowny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny:) idealnie roztarte cienie, no cud, miód i orzechy:))

    OdpowiedzUsuń
  14. niby taki prościutki, ale żeby takie efekt uzyskać - wow! po prostu cudowne cieniowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo ! Idealny makijaż ! I jaka perfekcja !
    Pozdrawiam i obserwuję
    www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż cudo, zmykam na pingera obejrzeć pozostałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny makijaż i wykonanie! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ty śliczna jesteś, makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się napatrzeć :)
    Jesteś przepiękną kobietą Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znalazłam Twój blog na Pinger i jestem zachwycona zarówno Twoją urodą, stylem, jak i makijażami. Ten wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, pięknie cieniujesz... Ja tak nie umiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki to kolor tego linera do brwi Vipery? O3?

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam klasyczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż. Klasyczny i pasujący do każdej dziewczyny i na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainspirowałam się, mam nadzieję że nie oskarżysz o profanacje ;)
    http://ullencemakeup.blogspot.com/2015/07/oko-w-miedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)