niedziela, 8 lutego 2015

OOTD + prośba do was !!

Hej :) 

Kolejna stylizacja :) 
Tym razem zestawiłam ze sobą sweterek z ozdobnymi kamieniami, które fajnie zastępują biżuterie. Do tego szara koszula z białym kołnierzykiem i odrobina koloru w postaci niebieskiej spódnicy :) 







Kurtka - 6ks
Sweter tutaj 
Koszula tutaj 
Spódnica - Fashion Land
Buty - Zara
Torba - Reserved


No i mam do was prośbę, bo nie wiem którą sukienkę założyć na zbliżający się bal ( o ile pozwoli zdrowie ) 
1 czy 2 ??? :D 

Sukienka - tutaj
Buty - Vubu
Pasek - Centro

 Sukienka tutaj
Buty - Zara


No i zapraszam was na filmik, który nagrałam z Zmalowaną !!! :D 



Buzzzzzziaki 
Natalia 

20 komentarzy :

  1. Jeśli chodzi o sukienkę na bal mi o iele bardziej podoba się nr.2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek cudowny! *.*
    A jeśli chodzi o sukienkę, to zdecydowanie numer 2! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer jeden jeśli chodzi o sukienkę. Poza tym, jakie masz ładnie wyrzeźbione plecki! Ćwiczysz coś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem chodzącym leniem i nigdy nie byłam na siłowni :P już tak mam, wyrzeźbione plecy i brzuch bez niczego :P

      Usuń
  4. W 2 wyglądasz genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie 2 :) :* Uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z balem kojarzy mi się nr 2 :) Nr 1 to raczej na wesele ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że jestem w mniejszości, ale mi dwójka niezbyt się podoba :P Sama sukienka ładna, ale kolor moim zdaniem lepiej wyglądałby na osobie o innej karnacji, bo na tym zdjęciu efekt jest moim zdaniem jakby mdły ;) Ale to w porównaniu z pierwszym zdjęciem, bo ogólnie Twoja uroda (jak również uroda kiecki) bronią się same i nawet na tym drugim wyglądasz i tak bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie sukienki są piękne le na bal o chyba bardziej 2 bo jest... bardziej elegancka ;) Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz a jeśli chodzi o sukienkę to wybrałabym nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka nr 1, zdecydowanie! ;) wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. nr 1 !!!
    Natalko jaki masz rozmiar tej sukienki nr 1? jesteśmy podobnej budowy a ta sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)