piątek, 8 listopada 2013

Tania pielęgnacja - produkty do twarzy

Hej :) 

Po wakacjach ( bezwarunkowa miłość do słońca ) moja cera strasznie się przesuszyła, więc w poszukiwaniu czegoś mocno nawilżającego wpadłam na dwie serie produktów, które podbiły moje serce i portfel :) 
Więc zapraszam :D 





Verona Spa&Wellness Magnolia & Cashmere   i Delia Argan Care 


Verona Face Serum z kwasem hialuronowym i kolagenem 

Co pisze producent : 
Nawilża, uelastycznia, odmładza, odżywia. Innowacyjna formuła zapewnia cerze odpowiedni poziom nawilżenia przez długi czas. Specjalnie wyselekcjonowane składniki aktywne, w tym kwas hialuronowy i kolagen doskonale uelastyczniają i odmładzają skórę.Produkt wzmacnia barierę lipidową naskórka i opóźnia procesy starzenia. Modeluje kontury twarzy i pomaga przywrócić jej owal.
Cena : około 7 zł
Dostępność : ja kupiłam swój w drogeii Jawa :) ale pewnie znajdzie się w małych osiedlowych drogieriach :) 

Moje odczucia : 
Normalnie po ten produkt bym nie sięgnęła, po co mi w tym wieku kosmetyk z kolagenem i kwasem hialuronowym, poprawiający owal twarzy. 
A już mówię ... 
Takie produkty mają świetne działanie nawilżające a po namiętnym opalaniu się w lato nieźle przesuszyłam swoją twarz. 

- Ma idealną konsystencję, dobrze się rozprowadza, nie waży :) 
- Nadaje się świetnie pod podkład, daje dobry poślizg. 
-  dobrze nawilża cerę
- nie zatyka porów 
- w miarę szybko się wchłania 
- cudowny zapach !!!! 

Cud miód i orzeszki za gorsze !! :D 

Verona Face Mask z minerałami 


Co pisze producent : 
 Mineralna maseczka oczyszczająca 4D do twarzy z serii Spa&Wellness. Maseczka zapewnia profesjonalną kurację z efektem lasera jak z salonu SPA. Wspaniale działa na skórę, oczyszczając ją oraz regenerując. Skóra poddana jest głębokiej pielęgnacji, staje się odżywiona i naturalnie piękna. Swoje działanie zawdzięcza zawartości specjalnych składników. Szara glinka bogata w minerały i mikroelementy dogłębnie oczyszcza, redukuje wydzielanie sebum, a przy tym regeneruje komórki naskórka. Ekstrakt z zielonej herbaty wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe, przeciwrodnikowe i antyoksydacyjne. Natomiast wyciąg z magnolii posiada właściwości relaksacyjne, rozluźniające i przeciwstresowe. Dzięki zawartości protein kaszmiru skóra na długi czas pozostaje dogłębnie nawilżona, niezwykle jędrna i idealnie gładka.

Cena : około 7 zł 
Dostępność : tak jak wyżej :) 


Moje odczucia : 

Nie za bardzo lubię produkty oczyszczające z glinką na czele, bo moja wrażliwa skóra bardzo źle je znosi. 
Jednak biorąc serum, skusiłam się też na maseczkę z tej samej serii 

- Mimo glinki w składzie, skóra się nie ściąga 
- cudownie gładka cera po zmyciu 
- do tego nawilżona !! 
- oczyszczenie jest średnie - dla cery tłustej może być za słaba, ale dla mieszanej będzie w sam raz 
- nie podrażnia ! 
- delikatnie zwęża pory 

Pierwszy raz spotkałam się z taką maseczką z glinką, która nie ściąga cery w trakcie i po :) 
Zero podrażnień i cera uspokojona ! 
Więcej nie potrzebuję :D 


No i czas na Delię :) 

Delia Argan Care Serum do twarzy 




Co pisze producent : 
 Serum do twarzy Argan Care to skoncentrowany preparat stworzony z myślą o kompleksowej pielęgnacji skóry wymagającej intensywnej regeneracji, wzmocnienia i wygładzenia.
Olej arganowy `Eliksir młodości` – doskonale nawilża i ujędrnia; przeciwdziała procesom starzenia się skóry, poprawia jej elastyczność i jędrność.
Olej migdałowy – zmiękcza naskórek i wzmacnia jego barierę ochronną.
Olej sojowy – intensywnie odżywia i działa przeciwzmarszczkowo.
Oliwa z oliwek – regeneruje, wygładza i koi.

Witamina E – neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników 

Skład : 
Glycine Soja Oil, Isododecane, Dicaprylyl Ether, Ethylhexyl Cocoate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Isostearyl Isostearate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Beta-Carotene, Olea Europaea Fruit Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Hexyl Cinnamal.

Cena : około 10 zł 
Dostępność : Drogerie Jaśmin 

Moje odczucia : 

To jest dopiero nawilżenie ! :D 

- Bardzo szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy
- bosko nawilża 
- nie zatyka 
- cera jest po tym olejku nabiera blasku 
- wygodnie opakowanie z pipetką 
- bardzo wydajny - wystarczą dwie kropelki na całą twarz 

Uwielbiam te serum stosować na noc :D rano jak wstaję cera jest gładziutka, mięciutka i aż chce się wyjść bez makijażu z domu :D 

Delia Argan Care Maseczka do twarzy 

Co pisze producent : 
Intensywnie regenerująca Maseczka do Twarzy Argan Care stanowi esencję nawilżenia, regeneracji i wzmocnienia. Składniki aktywne tak jak w serum. 

Cena : około 10 zł 
Dostępność : Drogerie Jaśmin 

Moje odczucia : 

Jest idealnym dopełnieniem serum :) 
- również ma dobre właściwości nawilżające 
- dobrze się rozprowadza 
- cera jest napięta - ale nie prowadzi to do przesuszenia 
- przepięknie pachnie 
- no i  świetlista, zdrowo wyglądająca cera :) 

Jedyne do czego mogę się tu przyczepić, że trochę się klei na twarzy :P 




No i to tyle :D 

Mam nadzieję, że skusiłam was na te dobre i tanie produkty, które spokojnie mogą dorównać jak nie przebić tych z bardzo wysokich półek :) 


Miałyście któryś z tych kosmetyków ? :) 


Pozdrawiam 
Natalia 



15 komentarzy :

  1. Dowód na to, że wcale nie trzeba wydać kokosów na dobrą pielęgnacje:) Cena to nie zawsze wyznacznik jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo kurcze, muszę kiedyś zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam krem do twarzy i ciała z tej hialuronowej serii Verony. Niesamowicie miły i wydajny kosmetyk, a i firma polska, więc same plusy :) Delia jest słabo dostępna w moim mieście, więc pewnie trudno będzie mi trafić na te kosmetyki;/

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie ostatnio widziałam w jakiejś drogerii promocje na tą serię arganową, szkoda że wtedy nie kupiłam ale nic straconego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Któreś serum bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nic z tego ale to serum Delii mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmieszne cny tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. I to jest właśnie idealny przykład, że za nie trzeb wydawać wiele by mieć wiele :)
    Koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Delia ma bardzo przystępne produkty, cena to ich nie jedyna zaleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdzie jeszcze nie widziałam tych kosmetyków :O!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusisz mnie tym kremem z kwasem hialuronowym do pielęgnacji twarzy, do tej pory myślałam, że kwas hialuronowy jest dla starszych kobiet ze zmarszczkami (bo ma działanie liftingujące w większym stężeniu).

    A próbowałaś może peelingów do twarzy lub ciała Joanny? Np tego: http://www.joanna.pl/produkty/twarz-i-cialo/pielegnacja-ciala/fruit-fantasy/hawajski-ananas-gruboziarnisty-peeling ? Jest tani, i ma w dodatku świetne recenzje - zastanawiam się, jak to możliwe, że kosmetyk za 8 zł może tak zdzierać i dobrze działać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że próbowałam :P są fajne jednak ja jestem wierna peelingowi z rossmanna :) Wellness & Beauty z algami i minerałami morskimi :) to jest dopiero zdzierak :D

      Usuń
  12. nie znam żadnego produktu;)
    Jeżeli masz ochotę serdecznie zapraszam Cię na moje rozdanie;)
    Do wygrania niespodziankowa paczuszka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio też się polubiłam z Delią :) tania,a bardzo ciekawa firma :) polecam peeling arganowy-bosko nawilża

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)