piątek, 11 października 2013

Emerald line


Hej :) 


Kolejna prosta propozycja :) 
Szmaragdowa kreska, rozświetlona w wewnętrznej części oka :) 

Idealnie urozmaicenie zwykłej kreski :D 
No i taki sposób daje większą kontrolę nad rysowaniem naszej perfekcyjnej krechy :D 



Krok po kroku :) 


1. Całą powiekę pokrywany jasnym, połysującym cieniem ( Loreal Color Infaillible Sahara Treasure
2. Rysujemy czarną kredką kreskę, która będzie stanowiła bazę pod cień ( Golden Rose Khol Kajal
3. Delikatnie zwilżamy nasz pędzelek, nabieramy cień i uzupełniamy naszą krechę ( Coastal Scents Hot Pot Fresh Chive )
4. Wewnętrzną część kreski zaznaczamy opalizującym niebieskim pigmentem ( Coastal Scents Summit Turquoise
5. Tuszujemy rzęsy ( Eveline Million Callories ), doklejamy rzesy ( Ardell Demi Wiespies, przecięte ) i białą kredką podkreślamy linię wodną ( Nyx Jumbo Pencil Milk


Gotowe :) 




Pozostałe kosmetyki 

Twarz :
Podkład Astor Skin Match 
Korektor Astor Perfect Stay 
Puder My Secret 
Brozner Ikos Ziemia Egipska 
Róż z palety Sigma Paris 

Brwi : 
Vipera eyeliner do brwi 03 i Maybelline Color Tattoo 40

Usta : 
Błyszczyk Safari - numerek się zmazał :( 

















A tak btw  :D kto wybiera się na targi kosmetyczne w ten weekend w Warszawie ? :D 
Ja dorwałam darmowy bilet więc będę gdzieś tam buszować :D 



Buzzzzzziaki 
Natalia 

16 komentarzy :

  1. Ale super pomysł na taką dwukolorową kreseczkę, na pewno zgapię :P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako wielka fanka kresek jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna, zazdrosze precyzji i ksztaltu oka. Ba co ja pisze... piekne masz oczęta moja droga:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna krecha :d uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł, byłam pewna, że to eyeliner, a tu zonk:P Kolor cienia z Loreala mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten kolor zieleni jest przepiękny! brąz tęczówek nabrał mega mocy!!! zawsze zazdroszcze dziewczynom z ciemnymi oczami, Wam to każdy kolor cieni pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! <3 kreseczka pierwsza klasa <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię kolorowych kresek,ale Ty tak uroczo w nich wyglądasz że te wyjątkowo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)