poniedziałek, 29 września 2014

Step by step - makijaż dla niebieskookich


Hejka :)

No to na chwilę zmieniłam kolor oczu :D 
Tym razem bardziej naturalniej niż ostatnio gdzie miałam oczy jak kot ze Shreka. 

Więc makijaż - który na marginesie zalega u mnie już 2 tydzień ! -  jest dedykowany dla niebieskookich kobietek :) 



Soczewki, które mam są z Pinky Paradise a model to G&G GBT Sky  :) 


Krok po kroku 


  1. Na całą górną powiekę nakładam jasny połyskujący cień ( Inglot 112 )
  2. Na sam środek dodaję jeszcze jaśniejszy odcień ( Makeup Revolution Indirect )
  3. Zewnętrzny kącik i dolną powiekę zaznaczam średnim brązem ( Inglot 357 )
  4. Następnie przyciemniam to ciemniejszym cieniem ( Makeup Geek Mocha )
  5. Wewnętrzny kącik rozświetlam ( Mac Vanilla
  6. Linię wodną podkreślam brązową kredką( Bell Precision nr 8 ) i doklejam sztuczne rzęsy.  


Efekt końcowy 





 Pozostałe użyte kosmetyki :
Twarz :
Bell Nude nr 4 
 Korektor Giorgio Armani high precision retouch
Rozświetlacz The Balm mary - lou manizer
Bronzer Astor Skin Match Brunette 
Róż Mac Melba 
Puder Inglot Rozświetlający nr 43 i 44 
Brwi :
Benefit Gimme Brow i MUFE Aqua Brow nr 25 
Oczy- pozostałe :
Baza Lime Crime Eyeshadow Helper
Klej Duo 
Rzęsy TU
Usta : 
Korres Lip Butter Quince 


Zapraszam na mojego Instagrama :) 
http://instagram.com/addiction_makeup


Buzzzzzziaki 
Natalia 

20 komentarzy :

  1. Muszę przyznać że bardzo pasuje Ci niebieski kolor oczu :)
    Makijaż świetny i rzęsy bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam i pomyślałam...coś mi tu nie gra...tak Twoje oczęta ;D
    Makijaż piękny, w moich kolorach, ponadczasowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny! Uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i myślę, że na zielonych też się sprawdzi :) u mnie niektóre makijaże też długo czekają na publikację, więc nie martw się- nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski! Kolory pięknie podkreślają tęczówkę, a makijaż nie jest jakoś wybitnie mocny, będzie pasował na dzień jak i na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz, a makijaż jest cudowny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląda! koniecznie muszę wypróbować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasują do ciebie niebieskie oczka ;) Kobieco i elegancko!
    Świetna propozycja ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny i nawet teczowki pasuja ;) ja jestem lewa jesli chodzi o soczewki. Moje zaraz sie przeterminuja i tyle bedzie... ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Znasz może jakiś sposób na długotrwałe loki na długich włosach? Zawsze używam różnych produktów (niby sprawdzonych) a i tak po jakiejś godzinie mi oklapną i się wyprostują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem włosy są mało podatne na kręcenie. Z tego co mi kiedyś fryzjera mówiła to najlepiej kręcić na 2 dzień po myciu wtedy włos nie jest lejący i będzie lepiej przyjmował stylizacje :) Ewentualnie zostają ci termoloki :)

      Usuń
  11. Cudne oczy masz:P Nawet ich niebieska wersja Ci pasuje ;P





















    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż idealny dla niebieskookich

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż :) Dziś kupiłam cień 112 zupełnie nie myśląc o tym, jak go wykorzystam - strasznie spodobał mi się na stoisku Inglota :) Dziękuję za insporację do przyszłego makijażu!
    Ps. Jesteś śliczną kobietą :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)