niedziela, 22 marca 2015

Grey and Pink - OOTD

 Hejka :) 

Kolejna stylizacja , tym razem na elegancko :)
Połączyłam tu komplet - spódnica + crop top, który delikatnie wystaje z koszuli w kolorze różu. Do tego biała marynarka z ozdobnymi kamieniami i obowiązkowo szpilki :) 
Nie wiem jak wy ale jakoś ciężko mi się przekonać do bluzek typu crop top, jakoś bardzo mi się podobają u kogoś a jakoś u mnie no nie wiem nie jestem przekonana. 







Komplet Spódnica + Crop Top - tutaj 
Koszula - tutaj 
Marynarka - H&M 
Buty - Zara 


Zapraszam na : 


Buzzzziaki 
Natalia 

6 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny krój spódnicy dla Ciebie :) Świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny zestaw! W moim stylu, kiedy chcę ubrać się elegancko :) Idealnie podkreśla Twoją figurę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem ta spódnica podkreśla brzuch, którego nie masz. :) I kolory jakoś mi nie przypasowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny strój, dotarłam tu z youtuba ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)