wtorek, 30 czerwca 2015

Kuracja przeciw wypadaniu włosów z Bioxsine

Hej,

Jakiś czas temu pokazywałam na swoim facebooku, krótki filmik z tym jak wygląda moja szczotka po czesaniu. Problem miałam ogromny, co z resztą możecie zobaczyć w filmiku... no i wtedy dostałam Bioxsine, czyli zestaw, który ma ograniczyć wypadanie włosów.

Więc jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądały moje włosy wcześniej a jaki stan jest obecny zapraszam do oglądania :)





Miałyście kiedyś taki problem? Jak sobie z nim poradziłyście ? 

Buzzzzziaki 
Natalia 


3 komentarze :

  1. Zaraz zabieram się za oglądanie. W moim przypadku pomogła maska drożdżowa Babuszki Agafii ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o bioxsine dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :) :*
Pamiętaj !
- mój blog to nie tablica ogłoszeń
- komentarze typu "wpadnij do mnie" będą ignorowane/usuwane, jak będę chciała to sama przyjdę do ciebie :)